Ze života

Prolhaný tragéd!

středa 1. února 2017

Den 27.

Den 27. a já jsem lhář!
Ano.
Slíbila jsem, že BookishRainbow Výzvu na leden dodržím, ale nějak se mi do cesty připletl život a já nic nestíhám.

Proto s obrovským zpožděním vkládám den 27. s duhovými barvičkami!

Pokud nepoznáváte ty plyšové (extrémně drahé! podotýkám) tvory u knížek, tak se nic neděje.
Jedná se  o Totora z japonského animovaného filmu Můj soused Totoro.
Možná jich mám zbytečně moc, ale to ať posoudí jiní ... třeba moje platební karta.

Ale zpět ke knihám, protože bych o Totorovi mohla mluvit hodně dlouho, což by nikoho moc nebavilo.

Myslím, že většinu knih jsem použila u v předešlých dnech.
Novinka na tomto sloupci je možná Miranda Hart - Peggy and Me. Mirandu já miluji! Na její stejnojmenný seriál jsem narazila před pár lety a zanechal ve mě hlubokou stopu. Dokonce měla i turné s OneWoman show, které jsem viděla ze záznamu a bylo to úžasné! Škoda že u nás není natolik známá, aby se její knihy objevily na českých pultech. Třeba jednou ;) .. budu doufat!
A pak skvost Fantom! Vydalo ho nakladatelství Domino a dnes je to zcela vyprodané a já tu knihu hledala asi rok po antikvariátech. Příběh je to silný a překvapující a srdcervoucí! Pokud máte rádi Fantoma opery (ano, ten muzikál ne knihu od Lerouxe), tak můžu jedině doporučit nad umem autorky.

Tak to je asi vše, a možná poznámka na konec - že jsem to hezky nafotila co?

2 komentáře:

  1. Fantoma bych si ráda přečetla, doufám, že se k němu co nejdříve dostanu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to neodkládej! Ten příběh jde tak hluboko do duše, že to není skoro možné!

      Vymazat